Ring Your Song 迴響你的歌聲
SING:Kajiura Yuki feat. Itou Eri
   伊東恵里

  now we've come so far from darkness
  如今我們由不屬於黑暗的地方走來
  and will never be apart
  而且確定了將永不分離
  so we leave for tomorrow
  所以我們將動身邁步走向明天
  to start our lives again
  讓我們的生命再次展開

  find me there, my tiny feathers
  請在那裡找到我,我微小的羽毛
  of my holy ancient days
  自我神聖的過去日子裡
  you will calm all my sadness
  你將平撫我所有的不愉快
  and ring your song
  並迴響你的歌聲
  only for me
  只為了我

  find me there, my tiny feathers
  請到那裡尋我,我微小的羽毛
  of my holy ancient days
  從我過去神聖的日子之中
  I will calm all your sadness
  我將平撫你所有的不安
  and sing my song
  然後唱出我的歌聲
  only for you
  只為了你而唱的歌




arrow
arrow
    全站熱搜

    moment828 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()