close





Simple And Clean
王國之心 主題曲 ,主唱 :宇多田光




*When you walk away
You don't hear me say please
Oh baby, don't go
Simple and clean is the way that you're making me feel tonight
It's hard to let it go

You're giving me too many things
Lately you're all I need
You smiled at me and said,

Don't get me wrong I love you
But does that mean I have to meet your father?
When we are older you'll understand
What I meant when I said "No,
I don't think life is quite that simple"

repeat *

The daily things that keep us all busy
Are confusing me
That's when you came to me and said,

Wish I could prove I love you
But does that mean I have to walk on water?
When we are older you'll understand
It's enough when I say so
And maybe some things are that simple

repeat *

#Hold me
Whatever lies beyond this morning
Is a little later on
Regardless of warnings the future doesn't scare me at all
Nothing's like before

repeat * # #

--------------------------------------------------------

當你離開時
你沒聽見我求你
喔親愛的,別走
今晚你讓我覺得你這個人單純無邪
好難拋開這種感覺

你一直給我太多  
之後你就成為我的唯一
那時你笑著對我說,

別誤會我愛你就代表
我必須見你的父親?
當我們隨年齡增長後
你將明暸 當我說
"不,我不覺得生命不是那麼單純"的意思

日常瑣事讓我們忙得暈頭轉向
並困惑著我
每當你走向我並跟我說,

多希望能證明我好愛你
但難道我就必須虛偽做人?
當我們隨年齡增長後你將明暸
我這麼說已經足夠
或許有些事就是這麼單純

抱緊我
今早後無論發生什麼
那都是之後的事情了
未來的警訊一點都不會嚇倒我
因為一切都已不再像從前了


arrow
arrow
    全站熱搜

    moment828 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()